03 august 2013

Utroligt så hurtigt man går hen og glemmer ik..

( beklager at jeg genbruger billeder, men i sagens natur mangler jeg nye.. )

 

 

IMG_0510

Og gudskelov for det da. Igen grund til at hænge i snoren med dårlige erfaringer tænker jeg.

 

 

Jeg sover og sover og sover. Og så sover jeg lige lidt mere!

 

 

 

IMG_0333

På den måde, er ugen mere eller mindre forsvundet hen over hovedet på mig, men når jeg tænker efter så er det jo jeg erindrer noget om, at sådan har det plejet at være i perioderne med migræne og/eller problemer jeg ikke lige magter.

 

 

IMG_0564

Hvor skønt det end er at glemme, så er det alligevel godt for sådan en som mig, at jeg kan trække på erindring når jeg gør en indsats for det, for midt i al denne soven og smerten er det nemlig ret svært at holde fast i, at det nogensinde forsvinder eller bliver bedre. Det er sådan uhyret på skulderen styrer slagets gang, og mere fortjener han så ikke af omtale i denne omgang.

 

 

Jeg ved med min fornuft at jeg får min energi og friskhed tilbage, og så kan følelserne bare passe sig selv. Nemlig.

 

 

 

IMG_5283

Lige nu har jeg været vågen siden Miss Marple begyndte og jeg er allerede helt udmattet igen, sååå…

 

 

IMG_5960

1 kommentar:

  1. Søvn er helbredende siges det..:-)
    Her soves det på de mest underlige tidspunkter, da jeg er meget plaget af varmen. Desuden har vi så mange myg og klæg at vi ikke orker at sidde ude og grille om aftenen.

    Wow hvor dine blomster trives der nede på Lolland.. det er da en rigtig havefryd..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet