03 september 2013

Ve I hva.. jeg giver satme ikke op.

 

 

 

Hvis de to smukke klematis kan overleve, og blomstre så smukt under svære vækstbetingelser, så kan jeg knagme også. Indtil i år har de nemlig slet ikke været passet eller haft god jord at gro i.

IMG_1465

 

Og hvis denne her halvdøde klematis alligevel insisterer på, at skyde i blomst i sidste øjeblik, SÅ kan jeg også klare endnu et bump på vejen.

IMG_6853

IMG_1535

IMG_6995

 

 

I det hele taget..

 

I dag har jeg været på apoteket efter medicin. Det er en uge side jeg tog den sidste pille, pakken rækker kun til 14 dage, så jeg har prøvet at strække dem ved kun at tage dem hver anden dag i den sidste uge, selvom det er absolut no go. Om lidt virker de igen og så er jeg tilbage i topform og kan se med optimisme på tingene. Jeg mener..  jeg har tag over hovedet, en fast adresse og gode naboer hvilket er en gave, så det jeg skal fokusere på nu og i vinter er at holde huset varmt og få min medicin. Så må kosten vige og madposten ligge på et minimum. Jeg TROR på at problemerne bliver løst på den ene eller den anden måde. Det VIL jeg tro på.

 

Hvad andet kan jeg når sådan en fætter kæmper sig fra den ene vejside til den anden:

IMG_1559IMG_1561IMG_1562IMG_1564

7 kommentarer:

  1. Det er den rette vej ja... OP med HUMØRET......Situationen skal sku ikke få bugt med dig......Der kommer løsninger hen af vejen og GODT at du har gode naboer OG din livsgnist i behold. Du er en fighter og det blir du ved med.....Selvfølgelig vil der være sorte dage hvor alt ser håbløst ud. Men du skal tro på at det vender igen.....Glæd dig for vi får godt vejr i weekenden. Måske den skal stå på syltning.....der er så meget der bugner derude netop i denne tid :-)

    Ønsker dig bedre tider......Lone

    SvarSlet
  2. Yep - that's the spirit! Naturen kan lære os mange ting :)
    Når bare udlejer tager sin del og ansvar for at udbedre skaderne i huset, indenfor som udenfor - og det bliver han simpelthen nødt til, for ikke at miste en så dedikeret og god lejer som dig, så kommer det hele til at gå - HELT sikkert!!

    SvarSlet
  3. Godt du ikke giver op !
    Og du har heldigvis altid mennesker, der træder til og hjælper dig- hvilket er en stor gave.
    Pøj pøj :)

    SvarSlet
  4. Du er så sej og dejlig. Det kan heller ikke nytte at give op. Er glad for, du har fået kampgejsten igen. Det skal nok løse sig for dig. Tror vi er mange, der har dig med i vores aftenbøn.

    SvarSlet
  5. Dejligt at du tager kampen op og ikke gir op..
    Alene den tank er et kæmpe sejr.. super dejligt.

    Spøjs larve du har fanget der.. :D

    SvarSlet
  6. Du er supersej, Henriette. Go for it :)

    SvarSlet
  7. Tak allesammen :-) I nat har jeg slet ikke sovet fordi det har kløet helt vildt, men nej.. jeg giver sgu ikke op. Endnu hihi

    SvarSlet