02 november 2013

En omvej efter mælk

 

 

IMG_2166

I Holeby ved Brugsen, fik jeg pludselig overskud til at smutte ned til huset. Der var allerede pakket en last, så nu er alle mulige rengøringsting parat til aktion.

Regnen er stoppet, og det har jeg udnyttet til at få fyldt bilen endnu engang, og måske jeg så kan køre en tur igen i morgen.

 

Lige nu er det dog tid for mig til at nyde det her:

 

IMG_2169

 

En omgang Poirot på den bærbare og en kage.  Det hele foregår i sengearrangementet, fordi alt andet er totalt rodet og den jo er slået ud hele tiden.  Det er både en uvane og en hyggelig måde at slappe af på. En uvane fordi jeg forfalder til at blive der hele dagen, når jeg har det skidt og hyggeligt fordi..

 

Nå ja altså, fordi det er det bare hihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar