26 november 2013

Netproblemet, Muligvis pga flytning

I aften kan jeg ikke komme på nettet lige pludselig! Så er det da heldigt, at jeg lige kan smide lidt billeder fra dagen på, via mobilen. Udlejer kom kl 10 ca og gik først ved 16-tiden. En HEL dag har han og murer/maler brugt i dukkehuset, og jeg er både overvældet og glad. Huset var en del af aftalen, men alle hylderne en klar bonus hihi. Også vaskemaskinen er sluttet til, kvit og frit. Huset er kosmetisk malet op nu, men når foråret igen er over os, får det en mere gennemgribende omgang. Også hoveddøren bliver skiftet til den tid, og træværket på tagkanten. Her bliver så smukt da.                               
Fin facade nu.                                                                                              Og hylder på plads:                                  
 Jeg blev slæbt med på værkstedet, så jeg selv ku vælge en persienne til køkkenvinduet, fordi min egen var for kort:
Nu sidder den der.                                   Og maskinen står her:                           
 Og selv fik jeg smidt garderoben på plads. 
Alt i alt en vældig effektiv og sjov dag. Det er ikke småting man skal lægge øre til, når to herrer huserer i og omkring huset her. Foruden alle de mennesker, som stopper op og hilser på, når de opdager at det er udlejer, der er aktiv på matriklen. Jesus han kender sgu hele byen! Og hele byen har allerede hørt om mine mursten.. Hans kone er nemlig bag baren i et af byens værtshuse, og naturligvis har hun da også fået fortalt at den nye dame i nummer 12 er lidt småtosset :-)                                               Det er sgu lidt hyggeligt må jeg indrømme.                                              
 
 
 
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Skønt :-) Det skal nok blive godt :-)
    -Maiken

    SvarSlet
  2. Jeg tror, du har gjort et rigtig godt bytte.
    Tillykke med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg faktisk også Kragemor :)

      Slet
  3. Det er så godt, at du er ved at komme på plads. Og godt, at udlejer er venlig og hjælpsom... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja her er åbenbart ( næsten ) ingen smalle steder :) Det er utroligt dejligt at få den hjælp Mia.

      Slet
  4. Til damen i nr. 12:
    Jeg tror du blir' rigtig glad!
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Super godt at se og høre Henriette....Jeg synes at det tegner RIGTIG godt og dine billeder ser rigtig gode ud.....Det er forhåbentlig en rigtig god udlejer du har fået nu.....een der har samvittigheden i orden......GODT at høre.....Glæder mig til at se flere af dine hyggelige billeder...især nu hvor julemåneden kommer.
    Knus......Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virker som om udlejer er vældig obs på, værdien i at vedligeholde sine ejendomme... ;-)

      Og du er jo velkommen til at kigge forbi, skulle du komme på mine kanter. Husk det ik..
      Knus Henriette

      Slet
  6. det ser allerede utrolig godt ud! det bliver helt sikkert bare så hyggeligt og fint. og måske kan du nu få en seng der kan komme op ovenpå så du får et "rigtigt" soveværelse.
    kh,fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jo være en bonus Frida hihi. Jeg må se hvad jeg kan finde ud af med den pokkers seng.

      Knus :))

      Slet
  7. Hej Henriette
    Vil du sende mig en mail til mig
    Lyngbystrik@yahoo.co.uk

    Mvh Annette

    SvarSlet