17 december 2013

Tavse dage ud af huset

Jeg er her, men har lige tre dage med aftaler ud af huset. Hovedet brager også. Så nej Jytte, jeg er ikke optaget af juleriet desværre, men håber at jeg torsdag får fundet min indre nissemor frem, så jeg kan gøre klar til Rasmus kommer herned. Een ting har gjort mig grundigt gal i skralden.. Min sofa når IKKE frem inden jul! Den VAR på lager da jeg bestilte, men noget er gået galt, og da jeg i går for tredje gang rykkede, var beskeden at levering først bliver tidligst i uge 3!!!!!   Derfor er jeg nu i gang med at finde alternative løsninger, så vi ikke skal rafle os igennem hele julen om hvem, der har brugsret over min lænestol, og hvem der skal sidde ret op og ned på en pind, når vi skal hygge med film og knas i timevis.    Hold da kæft jeg får hængepatter af sådan noget lige nu.                                                                  
 Jeg kom afsted her til morgen, og nu kører det psykiatriske tog heldigvis.       Jeg er også rigtig glad for de varme hilsener på forrige skriv, og jeg sender virtuelle kæmpe knus til jer allesammen.   Sidst i denne korte opdatering, lover jeg at vende stærkt tilbage sidst på ugen igen.                                                                       
Nu vil jeg slappe lidt af i mit kulørte drømmeunivers af billeder og ideer.  Ahh 

3 kommentarer:

  1. Hvor ærgerlig med den sofa...øv-øv.
    Du kunne lave en sofa eller en stol af dine paller så længe måske?
    Det kræver så en madras eller som vi har lavet ude i haven i sommer da vi købte flere af de billige boxpuder du kan få i de fleste supermarkeder til en billig penge.
    Det passer nemlig med 6 puder til en palle.

    Jeg har ikke pyntet færdig heller, bare sådan lidt hver dag.
    Skal heller ikke være for meget. Katten er vældig nysgerrige og skal undersøge alle grene, hyacinther, kogler ..osv..;-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hihi..måtte altså grine af denne her:

    "Hold da kæft jeg får hængepatter af sådan noget lige nu."

    SvarSlet
  3. Ja, hvis ikke man har hængepatter, så kan man få det, ha, ha! Nej slet ikke sjovt med den sofa og for dårligt! Øv!

    SvarSlet