06 april 2014

Det bliver bare et billede

 

 

 

IMG_4379

Jeg er fuldstændigt udsplattet. Synes ikke selv, at jeg burde være SÅ flad, men det er jeg altså, og lørdag var jeg vandret stort set hele dagen. Tror ikke søndag bliver meget anderledes, men een ting glæder jeg mig over..

 

IMG_4386

Mit vindue i stuen kan stå åbent uden at jeg fryser, så det gør det. Og dermed kan jeg da trods alt nyde at høre naturen udenfor. Fuglekvidder og regn.

 

Der er kun een gerning til mig i dag, som SKAL huskes. Jeg er medlem af en plantebyttegruppe på FB, og der har jeg fået byttet mig til både humleskud til pallehegnet og færdige stokroser, så derfor skal jeg have pakket de frø i kuvert, som nu skal sendes til Hillerød og Fyn. Det er da genialt med sådan en gruppe ik..

 

Gruppen finder I her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar