19 april 2014

Påskefri og ingenting

 

 

 

 

2fc323beeeed6f40925afb15909c8e09167571_10150138912603054_998547_n

 

IMG_8466

Det er sådan nogenlunde hvad der sker her for tiden. Ikke helt galt efter min mening. Og Holgers..

 

IMG_8468IMG_8469IMG_8471IMG_8472IMG_8474IMG_8475IMG_8478IMG_8479IMG_8480

Det er ellers ikke meget jeg bliver beæret med hans nådes besøg for tiden. Ejheller gider han nusses eller aes. Næh nej. Men at snige sig til at gnaske en kvart ribbensteg i sig… DET er han ekspert i.

 

 

IMG_4550

Jeg var nemlig inviteret til middag hos Viola torsdag aften, og med mig hjem fik jeg de lækreste rester. Dem tog jeg frem fredag og glemte siden alt om det. Blev sikkert distraheret, og endte med at falde i søvn på sofaen på et tidspunkt. Jeg vågner til lyden af en kat, der højlydt slikker sig om munden oppe på køkkenbordet, han var tæt på at stange tænder med kløerne er jeg sikker på, og fra min plads i sofaen kan jeg bare kapitulere, og lære at lukke kødet inde fremover. Holger.. ja han spankulerede ligeså veltilpas ud af køkkendøren efter endt gerning, og ikke engang eet lille mijau får man som tak. Ja ja. Jeg bliver vel klogere og mere kattebekendt med tiden.

 

IMG_4557

3 kommentarer:

  1. Skønne Holgerbilleder. Hans opførsel minder en del mine egne kattes opførsel ;-)

    SvarSlet
  2. Holger mente vel bare, at det var din måde at sige "god påske" til ham. Jeg kan godt forstå, han elsker dig. Ingen grund til at han skal sige tak, det er helt naturlige kærlighedsgaver mellem rigtige venner. Han træder jo til, når det er virkelig galt med dig, som da du kom hjem fra operationen. Lige i øjeblikket mener han ikke, du er i alvorlig krise, og der er brug for ham, så han har tid til at passe sit territorium. Men husk lige, maden i køleskab hurtigt, øv du gik glip af nogle gode madder med kold ribbensteg. Det kære dyr fik så til gengæld godt med sul og kræfter til at forsvare sin plads overfor de indtrængende andre katte. Mette.

    SvarSlet
  3. Stakkels lille Holger, bare han ikke fik mavepine!
    Her i huset skal ALT spiseligt bag sås og slå, især brød - kattene elsker brød.
    Underlige dyr!

    SvarSlet