10 april 2014

Rekord runder i ringen

 

.. eller nærmere betegnet, i nat tog jeg en ikke ønsket rekord, i ture til badeværelset.

 

 

IMG_4440

 

 

Om det virkelig er DAT, som sætter gang i noget, og som så også tricker miræneanfald, ved jeg reelt ikke, men faktum lige nu er, at jeg siden i går har været ramt af et af de værste anfald EVER.. Jesus hvor jeg IKKE synes om den udvikling. Og er det virkelig en reaktion på kurset, så ved jeg ikke om jeg vil fortsætte, for smerter har jeg haft nok af, og smerter tager så meget på kræfterne, at jeg mister modet. Ja jeg gør.

 

Nu er det torsdag, og jeg er sån ca ok igen. Udmattet, tørstig, hængtkatisofaagtig, og helt til rotterne fysisk. Et planlagt påskearrangement hos psyknabo er aflyst. Jeg bruger i stedet dagen på at indhente den væske jeg har tabt. På at få lidt i skrutten igen, uden at aflevere det hele ti min senere. På at sove. Og på at sludre med Holger, som har slumret her siden kl otte i morges.

 

Sludder pludder rabler jeg af mig her, og det eneste jeg ville fortælle var, at jeg er ved at være ok igen, og at jeg lige bruger to min på at have ondt af mig selv, fordi.. ja fordi det må man godt have engang i mellem. Ikke altid er det lige morsomt at være så sk.. stærk.

 

IMG_4465

2 kommentarer:

  1. Kæreste skønne Henriette.
    Jow gu fan.. må man da i den grad have ondt af sig selv ind i mellem... og jow man må også gerne brokke sig ind i mellem. I sær når man af og til har voldsomme smerter. Har faktisk læst et sted at det også hjælper at bande... højlydt :-) så bare gi den gas.
    Godt din migræne er ved at drive over igen :-)
    Og super godt du har Holger til at holde dig ved selskab ♥
    Kæmpe knus til dig fra mig :-)
    Annie

    SvarSlet
  2. Den plante, du viser, ligner judaspenge. Så langt er de godt nok ikke fremme her men du bor jo syd på, så måske er det. Mette.

    SvarSlet