09 april 2014

!!! Hvorfor nu det???

 

 

 

Har det bundhamrende ad helvede til her til morgen, og jag fatter det bare ikke!  Jeg svinger da helt ulideligt op og ned i disse dage, og i dag hvor jeg skal til DAT vil jeg allerhelst bare blive under dynen. Jeg er trist og ked, og har endnu engang den her følelse af, at livet simpelthen bare er for hårdt at kæmpe sig igennen. Pillerne har gjort mig tyk igen, jeg har hovedpine og mine sko er for små. Mit tøj er slidt, og det meste ligger i en kæmpe vasketøjsbunke, jeg ikke orker at tage fat på. Mit køleskab er tomt. Og jeg er rigtig træt af kun at være selv hele tiden. Jeg savner at have penge til at købe garn og nyt undertøj for. Hader mit hus, der i den grad trykker mig sammen, og som åbenbart har fået det indtryk, at det er helt i orden at invitere enhver art af kryb ind. Det er mig en gåde hvorfor bænkebiddere, edderkopper, biller, flyvende aliens og kravlende småtterier synes det er ok, at tage ophold i mine skabe, skuffer, garnkasser, hjørner og kroge.. Og så er det ikke engang sommer endnu!

 

RØVONSDAG er igang..

 

 

46958_513175888733172_890648513_n

4 kommentarer:

  1. Mon ikke alt småtteriet bare er vant til at bo der.?
    Huset er jo meget lille og har nok oftest været tætpakket med ting, så den rengøring (renholdelse) der over længere tid kan jage dem væk, aldrig har været helt let.
    (Da jeg var ved at opgive kampen mod krybet, hjalp Biospray mig - men det var både dyrt og usundt.)

    Jeg håber du snart finder vejen op i lyset igen.

    SvarSlet
  2. Hej Henriette. Det er ok at have en nedreven-dag, tænk på at der er en helt frisk ny dag imorgen. Er overbevist om at du får vendt det hele igen, og det er ok at det tager lidt tid. Husk på at der udover alt det som du skrev om findes så meget godt i dit liv og i DIG selv!

    SvarSlet
  3. Vel så er vi to om at have sådan en dag (møjonsdag)!
    Havde også mest lyst til at blive under dynerne i dag med ondt i halsen og super træt.
    Er træt af hunde og kattehår som er her igen en time efter at man har støvsuget.
    Af renoveringen som de holder på med nedenunder..med deraf følgende støv som lægger sig over det hele.
    I 2 år har de holdt på og de er ikke færdige. Jeg kan jo så ikke få malet før de er færdige..og det er jeg træt og irriteret over.
    Kryb har vi jo masser af på landet...mus der render rundt oppe på loftet..osv...
    Jeg hader rod...så holder mit hjem så ryddigt som mulig..og så rent som muligt.
    Vi laver fremdeles mad i mit køkken for det nedenunder er ikke helt færdig endnu.
    Sådan en dag er i dag...men i morgen har jeg nok glemt det igen.
    Alle har vi vel disse dage hvor det hele ser gråt, trist og kedeligt ud og føles tomt og indholdsløst ud.
    Man kan sagtens føle sig alene sammen med mange andre i huset.
    Det går ikke en dag uden at jeg savner min dejlige mand..selv om årene går. Jeg græder når jeg hører et musikstykke som han spillede for mig ol.
    Men livet går videre, sådan er det jo..;-)

    Trøsteknus fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. De dage har vi vidst alle sammen..
    Synes også jeg svinger meget for tiden..

    Håber det går lidt bedre nu og sender lige en masse positiv energi din vej.. <3

    Krammer

    SvarSlet