13 juni 2014

Nå, men så kan jeg jo med god samvittighed..

 

 

 

 

IMG_8806

…  heldigvis bare blive i min sofa og strikke. Og hækle. Og se tv. Eller serier på computeren. Vejret er sådan set udemærket, og min have har været forsømt i lidt tid så egentlig var planen, at jeg ville trække i handsker og arbejdstøj, men NOOOJJ hvor det blæser. Blæst hader jeg, så beslutningen er taget. Jeg bliver indendøre, og ikke tale om at jeg vil være kedelig praktisk i dag. Støvsugning får jeg hjælp til af min hjemmedame fordi arvævet stadigt er så ømt, at jeg ikke kan holde på røret. Eller åbne døre, for bare lige at nævne et par eksempler. Faktisk er det virkelig underligt, men åbenbart helt normalt, for jeg kan næsten alt andet. Jeg kan jo strikke, hvorimod den måde jeg bruger hånden på når jeg hækler også niver lidt, så det er stadig ikke så meget jeg gør det. Jeg forbigår i stilhed (næsten), at venstre hånd slet ikke har det helt så godt. Den står for tur, og efter at have overtaget de fleste pligter fra højre hånd, er det mærkbart blevet værre med den, men deeeet taler vi ikke mere om. Nu..

 

 

IMG_6063

 

Så altså… fredag d. 13 er dømt inde/hyggedag og gu ve om ikke det er meget godt, med tanke på hvor uheldig jeg sådan kan gå rundt og være…

 

IMG_6044

4 kommentarer:

  1. Hav en rigtig god nyde-indenfor-dag.
    - og en god weekend.

    SvarSlet
  2. Den ser dejlig ud, den hindbærrøde. God fornøjelse indendøre.. jeg skal sove i telt med fjorten unger :)

    SvarSlet
  3. Det lyder da som en god beslutning :-) Rigtig dejlig indendørs dag!
    Hilsener fra OddStyle

    SvarSlet
  4. Min højre hånd blev opr for et par år siden og jeg har indimellem stadig svært ved at løsne skruelåg og kartoffelskrælleren.... Men det er jo intet mod det ubehag ved sovende fingre og smerter...
    Nyd indedagen

    SvarSlet