29 august 2014

... .... Hmmm

Den står helt stille derinde. Hjernen. I flere dage har jeg ikke engang haft min computer tændt, og ja.. En overskrift har jeg heller ikke fantasi til.                               
Jeg strikker bare. Inde eller ude. Leger lidt med Holger. Drikker kaffe og spiser dårlig kost. Mere rækker jeg ikke til. Hvorfor er et godt spørgsmål, men det
 skal ikke være nogen hemmelighed, at det påvirker mig, det med regnen og taget. Udlejer rykker nemlig ikke helt så hurtigt som jeg mener han burde, men seneste melding går på et kig på tingene.. !! På tirsdag.                                  Det påvirker mig og jeg sover dårligt. Forrige nat fik jeg et angstanfald, hvilket ellers ikke er noget jeg døjer med. Kun sjældent.. I et par timer lå jeg med panikken rasende rundt i systemet, og jeg kan kun regne mig frem til een årsag. Regn, tag, frygt for fugt, og et andet ord jeg ikke kan få mig selv til bare at hviske.. 
Så jeg strikker videre. Og leger med Holger. Og drikker kaffe.                          
 

7 kommentarer:

  1. Kan jeg sgu godt forstå!!!

    Sender masser af virtuelle trøstekram og kærlige tanker

    SvarSlet
  2. Edderkopper ?? Her indfanges de dagligt......Hader det kryb ;-)

    SvarSlet
  3. Sender lige en flok opmuntrende tanker.
    Holger er dejlig!

    SvarSlet
  4. Godt du har Holger, kram herfra

    SvarSlet
  5. Dengang du flyttede fra Alsøvej - var der da ikke også noget med en kommunal bolig? Måske du skal snakke med din kontaktperson om det... Kan godt være det ikke lige var drømmehuset - men det lyder det bestemt heller ikke til at det du bor i lige nu er. Og det kan sørme godt blive opslidende med en lang kold og våd vinter. Kram til dig.

    SvarSlet
  6. Det her pludselige skifte til et alt for tidligt efterår tærer vist på overskuddet hos de fleste af os sårbare sjæle. Hos mig har det givet lyst til at trække mig ind i mig selv og være trist. Når det så regner ind i dit køkken, kan jeg godt forstå, at katastrofetankerne melder sig. Skimmelsvamp, sygdom flytning? Hvad nu? Jeg håber ikke, det går så galt og at udlejer får styr på tingene. Måske er det en ringe trøst, men det er hans ansvar og ham, der betaler for udbedringerne. Jeg tror, at det tager længere tid, inden et hus er totalt skadet.
    Heldigvis er der udsigt til nogle dejlige sensommerdage. September kan være smuk med klar blå himmel.
    For at have noget, at se frem til i efterår og vinter, har jeg fundet nogle gratis arrangementer, jeg kan deltage i på biblioteket i Nykøbing, i kirken og på Fuglsang kunstmuseum. Det er uden bindende tilmelding, så hvis jeg ikke kan møde op, slipper jeg for dårlig samvittighed. Jeg ved aldrig, hvordan, jeg har det lissom dig. Måske kan du også finde noget, du kan deltage i, så du kommer lidt ud?
    Måske noget strik?
    Jeg håber du snart er oppe i gear igen.
    Kærligst Helle.

    SvarSlet
  7. Hi there to every one, it's actually a good for me to pay a visit
    this web page, it includes useful Information.

    my weblog ... a to b removals

    SvarSlet