23 september 2014

Sikken morgenstund vi har i dag

Blogger stadig fra mobilen..                                           
 Vejret er magisk denne morgen, og iført grønt strik glæder jeg mig over at jeg fik strikket denne cardigan kjole i foråret. Den er perfekt til en morgenvandring :-)  
Lige midt i solen lå kattebassen, men som altid var han på pletten, da jeg tog kurs mod plænen:                                        
 
Han vil gerne lege og fange grene, men uff da man får våde poter af det. DET er vi ikke vilde med ha ha.                                  
 
 
Når det er sagt, så er det nærmest livsfarligt at færdes i nærheden af kastanjen nu. Ikke kun af fare for at blive ramt af de piggede bolde, men også fordi træet ikke er så sundt. Gårsdagens blæst fik grene på størrelse med et mindre træ til at knække.                                          
             
 
 
 Et smukt efterår er forude tror jeg og jeg vil gøre mig umage for at nyde og sætte pris på det                         

 
 
 (Beklager kvalitet af layout og billeder..) 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Så morgenfin med matchende tørklæde

    SvarSlet
  2. Hvor er den der cardigankjole (har aldrig hørt om denne beklædningstype før) altså SKØN i farverne, ville ønske jeg også kunne strikke!

    SvarSlet