06 oktober 2014

En gyngestol er det helt rigtige

 

 

 

I venten på søndagens aftenfilm, kørte et program i baggrunden, som jeg ikke har fulgt med i før. Jeg er sikker på at jeg er gået glip af noget, men man kan ikke nå alt, så jeg var helt færdig da jeg hørte Rasmus Walther synge. Jeg hører sjældent radio mere da jeg ikke har nogen, det sker mest når jeg kører bil, men måske jeg skulle se at få gjort noget ved det. Min fornemmelse for dagens musik er virkelig ringe, så i den anledning begynder jeg min uge med et nummer jeg rent faktisk HAR hørt før, uden at vide at det er Walther som synger.

 

 

 

IMG_0179[1]

I dag skal jeg et smut til Nakskov. Om alt går vel og min bil ikke er for lille, har jeg med mig tilbage en vaskeægte gyndestol. Det er lige præcis, hvad min stue har brug for, nu da monsterlænestolen er væk. Hvad kan være mere passende end crazy cat lady i en gyndestol, med strikketøjet klar til at det bliver vinter… hva? 

Den fylder lige tilpas lidt til at det ikke vil se voldsomt ud her, og så er det jo skønt at vugge derudad.

1 kommentar:

  1. Øj, hvor den fin:)
    Håber det lykkes dig at få den proppet i bilen:)

    SvarSlet