03 oktober 2014

Fredag, hvad skal vi to så lave i dag?

 

 

 

 

 

230405_451220201595408_592091107_n

 

Vi skal helt sikkert forsøge, at få det bedste ud af timerne inden næste sengetid ik.. Lov mig fredag, at du ikke går for hurtigt og at du arter dig efter mit hoved. Så lover jeg til gengæld at være taknemmelig over, at jeg fik sovet i nat.  Jeg vil også gøre mit til at få pakket garn ind og sendt beskeder afsted til de rette modtagere. Desværre synes jeg ikke jeg har fået afsat så meget af det som håbet, men omvendt kan jeg da bare lægge det på plads igen. Det forgår heldigvis ikke på samme måde, som hvis jeg solgte æbler hihi.

 

 

 

IMG_1631

Af mangel på friske fotos, snupper jeg et at de mange fra arkiverne. Denne her røde stjerne skød jeg for et par år siden på en af mine gåture i Brønshøj. Synes den var så smuk og utrolig, fordi den lige netop havde valgt at lige en julestjerne. Naturen er dejligt tilfældig og foranderlig.

4 kommentarer:

  1. Hej Henriette-Tror jeg har sendt tilbud på garnet på mail til dig
    Kh Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, jeg var så træt i går, at jeg ikke helt husker hvad der gik for sig. Jeg tjekker mailen :-) Mange tak fordi du lige gider gentage det til mig her. KH

      Slet
    2. Søde Henriette igen igen.
      Jeg har først skrevet her til morgen -så du har ikke overset noget.
      Knus

      Slet
    3. :-) Det vad sgu dejligt at høre hihi. Har svaret dig og garnet er lagt til side til dig. Tak tak

      Slet