30 november 2014

Jeg er møgsur på Youtube

 

 

 

Jeg kan ikke længere dele videoer med jer herinde! Det er ellers noget jeg har hygget mig vældigt med, især ved juletid. Jeg HAR læst på hjælpesider omkring hvordan og hvorledes, men de siger bare at man skal vælge “gammelt link”, men den mulighed får jeg slet ikke tilbudt uanset, hvor jeg klikker eller hvor meget jeg kikker.

Jeg hader bare når noget bliver lavet om gør jeg. Virkelig.

 

Røvbananmusikside.

 

 

f37e5b7b1f6b8e81fd1f27d08d4467b9

1 kommentar:

  1. Nu ved jeg ikke hvad det er du vil dele på you tube - men hvis videoen ellers er dele venlig er der lavet en sektion hvor man vælger "del" og så kommer der en række muligheder frem som f.eks. face book mv hvor man har tænkt sig at dele den.
    Sådan er det lavet på min video kanal - men man skal også være opmærksom på at den der oploader en video har ophavsretten til den. Hvis nogen opoader en af mine videoer vil jeg få en besked på det.
    -Ina

    SvarSlet