11 oktober 2015

Vi tager en stille søndag

 

 

Allerførst.

IMG_9228

DET her er jeg altså bare overhovedet ikke parat til!

 

 

 

 

IMG_9222

Jeg er træt idag. En lang lørdag betyder en stille og langsom søndag. Det passer mig bedst, især også fordi dagen er startet med bekæmpelse af nærmest lukkede øjne. Hævede og vandfyldte øjenlåg gør trods alt ting ret svære at se. Isposen hjælper, men får mig til at fryse og giver mig kolde hænder. Alt i alt er jeg bare ikke lige helt på toppen her søndag morgen.

 

 

Det er lige sådan en dag, hvor en gåtur med efterfølgende ild i brændeovnen, nybagte boller og en god lydbog passer sig, men jeg orker kun lydbogen. Et tryk på knappen kræver minimalt, hvorimod gåtur og bagning er helt uoverskueligt.

IMG_2088IMG_2089

Ingen kommentarer:

Send en kommentar