12 november 2015

Det kan godt undre mig!

 

 

 

 

.. jeg mener, jeg synes måske nok min hørelse er forholdsvis veludviklet, så derfor er det mig en gåde, hvordan jeg helt har misset det drama, med dertilhørende støj og udrykning, som har udspillet sig nærmest lige ved siden af mig i aftes!! Lige rundt om hjørnet, der hvor Vestergade går over i Nørregade, klemt inde i en række af bygninger, var der en voldsom brand omkring aftensmadstide onsdag, og der var jeg da både vågen og lodret. Jeg er i den grad panisk når det drejer sig om brand, så jeg kan normalt høre sirenerne på kilometers afstand, men det er slet ikke tilfældet her, for brandstationen bor også kun to min herfra. Summa summarum, det er ikke kun på min matrikel uhyggen breder sig, men jeg håber godt nok at torsdag aften forbliver rolig..

 

IMG_9464

 

 

På den anden side.. I morgen er det fredag d. 13…  GULP !

( http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/fredag-den-13-hvorfor-er-dagen-sa-skraemmende )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar