18 november 2015

Rygter vil vide..

 

 

.. .. at der vi komme sne i weekenden!

 

IMG_2382

Det er nu ikke fordi jeg forventer rå mængder og behov for snekæder på bilerne, men jeg indrømmer at jeg er lettere paf over den melding, for det er simpelthen så mystisk og brat et skift fra det, vi indtil nu har været forvænt med, at man næsten bliver helt skeløjet af det.

 

Nu elsker jeg jo sne..

 

IMG_2368

 

.. og ærligt talt, vil kulde være godt for naturen nu tror jeg. Det ER efter min mening ikke helt rigtigt, at valmuefrø begynder at spire i november, eller at der springer nye lysegrønne skud på min kaprifolie!

(her skulle have været et billede, men det lader vente på sig, fordi jeg har taget det med mobilen, OG der har jeg ikke dropbox på, for der er nemlig ikke plads, og når jeg sender billederne via mail, tager det nogle gange ret så mange dage)

 

 

Sne eller regn og blæst. Det kommer ud på et når man sidder indendøre og skal føle sig godt tilpas, og så hjælper det med lidt knitrende ild i pejsen. Har man ikke sådan en, kan jeg hermed lige orientere om, at man guddødemig kan se det på sin tvskærm! Jov jov, i aftes opdagede jeg ved et tilfælde, at Netflix sørger for den side af sagen. Man skal bare søge på fireplace..

 

2015-11-17 19.07.23

Og sådan går det til, at jeg nu sidder i sofaen med ilden knitrende i kaminen! DET er da sk.. smart ing :- ) Som ekstra bonus er der tre valgmuligheder, og i een af dem er der julemusik i baggrunden, men der springer jeg så over. Det er ganske nok for mig med de knitrende knuder.

 

2015-11-17 13.00.48

Med ilden buldrende i bagrunden, vil jeg endnu engang strikke tilbage. Det er ved at gå hen og blive en smule anstrengende med min totale talblindhed synes jeg nok. I går gik jeg igang med et par vanter mere. De laves blandt andet af en trøje jeg er igang med, og som jeg ikke er så vild med, (jeg strikker direkte fra tråden af ren dovenskab). Og ja.. jeg koncentrerer mig til døde og alligevel er jeg helt henne ved nærlukning før jeg kan se, at noget er galt, og ganske rigtigt..

Jeg har talt forkert!

2015-11-17 20.06.59-1

Jeg har slået 10 masker for mange op, og derfor bliver vanten lige lovligt bred. Det ses ikke på billedet her, men omme på den anden side af håndfladen er der ret så meget vante.. Pokkers også. Heldigvis bliver det mig fortalt, at jeg ikke er den eneste som er en knude til det der med tælning, så jeg er ikke alene om at få enorrrmt meget ud af mine garnmetre. HA!

 

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.  Eller noget.

3 kommentarer:

  1. Hej du :)
    I stedet for at sende billedet via mail så lav et fotoalbum på Facebook kun du kan se og upload dertil. Så kan du nemt hente det på pcen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ryddet op på mobilen, så jeg har fundet plads til dropbox. Når nu jeg alligevel har måttet overgive mig, ku jeg ligeså godt få den på alle enheder, det er trods alt mest praktisk. Men tak for tippet, det havde jeg slet ikke overvejet at man kunne gøre :-)))

      Slet
  2. Jeg er klar på sne - så længe det ikke stormer samtidig :D

    SvarSlet