22 november 2015

Summen af weekenden

 

 

 

 

 

 

Smerter i arme, hovedpine, dårlig mave og iøvrigt noget udefinérligt i kroppen, som jeg har døjet med de sidste par uger. Underlivet gør også ondt. I det hele taget er jeg lige til at smide på møddigen.

 

Summa summarum: KÆFT jeg har det elendigt!

 

Der er ikke meget mere at sige om det end, at det får være sådan. Rengøring, bagning, oprydning, klargøring af noget hejs til kiropraktorene og strik er aflyst. Faktisk har jeg aflyst selve weekendhyggen på linie med den sne, som heller ikke har vist sig her på øen. Der er ikke noget at gøre godt med i mig, så jeg sidder og sidder. Ser tv, kigger ud af vinduerne, ser tv, henter lidt kaffe, kigger ud af vinduerne, tænker på haver og katte, spekulerer på møbler ( eller .. manglen på samme ), ser tv, forsøger at ringe op på mobilen, men lægger den fra mig igen, tænker på .. ser.. taster numre.. tænker.. ser.. spekulerer…

 

Det hele, uanset udfald, skal nok gå det ved jeg jo,

 

   .. men allerhelst vil jeg bare tude og gemme mig.

 

7 kommentarer:

  1. Måske kunne du skrive brev/mail til udlejer og minde ham om, du har ventet længe på at få utæt tag lavet og udskiftet hoveddør. Desuden er der muligvis skader efter rotter Nu kan du ikke vente længere på at få det lovede udbedret, og hvis det ikke bliver ordnet nu, bliver du nødt til at flytte. Han må reagere hurtigt med at få forholdene i ordet, hvis han vil bevare huset udlejet, da du har fået andet sted tilbudt. Hilsen M.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jeg såmænd have gjort for længst, men som sagt er udlejer forsvundet til udlandet, og er ikke til at komme i kontakt med!!! Det i sig selv er jo bekymrende..

      Slet
  2. Uoverskueligt! Men det ender godt

    SvarSlet
  3. Cyber-Kram <3
    kh
    Mayer

    SvarSlet
  4. Osse kram herfra.
    Du er den bedste!

    SvarSlet
  5. Osse et kram til både dig og pelsdyrene herfra :) jeg har ikke kommenteret før, men nyder at følge med på din velskrevne blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det og for at du lige hilser på med ord :-)

      Slet