17 juli 2009

Computerhedeslag

Min Computer er underlig i disse dage og jeg holder en pause for at finde ud af hvad der er galt..


Den opfører sig vildt underligt. Mit touchpad er begyndt at gå kold uden varsel, pilen ræser rundt,den skifter uden varsel side, og mere af samme skuffe.

Det er altså irriterende i betragtning af at den er ny, så det må lige undersøges.

Inden jeg smutter kan jeg da fortælle at nu er varmen altså også begyndt at påvirke mig. I går vat den helt gal, og jeg kunne næsten ikke tænke klart. Her er så lummert i lejligheden, trods god udluftning, at jeg konstant går rundt med en hinde af fugt overalt på kroppen.

Pyhhh giv mig en skylle sommerregn så jeg kan gå en tur med bare fødder i skoene og nyde den dejlige fornemmelse af friskhed i luften.


I dag tager jeg den med ro, de planer jeg har bliver skubbet til i morgen, jeg orker ikke andet.

Rigtig god fredag til alle :-))

8 kommentarer:

  1. Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig dag. Og så ser det da ud til, at dit ønske om regn går i opfyldelse. Regn på vej, kære - hele 50 mm.

    Knus fra engen - og kom snar tilbage ;-)

    SvarSlet
  2. Det ER varmt og trykkende !
    Stakkels dig..
    Lider selv i varmen, men har dog været ude at cykle.. Det var varmt !

    SvarSlet
  3. Jeg vil også ønske dig en dejlig dag, Henriette - jeg tror, at vi får vores længsel om regn opfyldt i lidt for rigelige mængder.

    Varme klem ;O)

    SvarSlet
  4. Jeg tror også på regn senere i dag - forleden fik vi 22 mm så det behøver ikke være alt for voldsomt i dag - men skønt hvis vi kan få renset luften. Håber du får lavet pc´en igen - god week-end.Knus

    SvarSlet
  5. Titter innom deg og ser du lager noen nydelige sjal, så flink du er! En koslig blogg du har, ønsker deg fortsatt en fin og varm sommer...

    SvarSlet
  6. Ja puhh det er ALT for lummert !!!!

    Det er da for surt at din nye computer driller :0(

    Håber du trods alt får en god weekend :0) Knus T

    SvarSlet
  7. Hej alle. Mange tak for jeres hilsener. Jeg har talt med kæresten om det, og han siget at det faktisk ikke er ualmindeligt at computere får problemer når det er alt for varmt og fugtigt. Hans egen stationære ville heller ikke adlyde helt i går og så er det jo bare om at lade være med at tænde den alt for meget.. Jeg sidder jo med min bærbare på en pude på benene, og det kan jeg jo godt se, også giver den hedeslag. :-)

    Regnen blev vist ikke lige så voldsom som lovet, men jeg var da ude i aftes og det var skønt at få lidt kølighed om hovedet.

    Rigtig god weekend og knus til alle
    :-)))

    SvarSlet
  8. Hej Cille og velkommen her hos mig. Det glæder mig meget at du gerne vil være fast læser her, og jeg kigger forbi dig senere. Resten af weekenden tager jeg fri her. Er ikke så meget hjemme. :-)

    Rigtig god weekend hos dig.

    Kh Henriette

    SvarSlet