17 oktober 2011

Lukket port

 

 

Ja, det er årsagen til ti dages fravær her på nettet. JESUS og Maria siger jeg bare!

 

Lige nu har jeg 172 mails i min indbakke, en netbank jeg lige skal have besøgt, en million opdateringer ligger også og venter, og så skal jeg iøvrigt endeligt på arbejde igen i morgen, ( ikke at det har noget med sagen at gøre *fnis* ). Jeg har nemlig heller ikke kunnet slippe af med den lungebetændelse, jeg fik raget til mig for en evighed siden. Nu gider jeg dog ikke være syg mere, så jeg prøver stille og roligt om ikke jeg kan få min hverdag tilbage. Bare sådan langsomt I ved.

 

Historien om nettet her er, at det ( viser det sig nu ) lå for døden i en længere periode. Det sidste suk drog det ikke længe efter mit sidste indlæg var sendt afsted. Det var en fredag.. Lørdag og søndag gik uden at jeg kunne få forbindelse, og de grå hår sprang lystigt frem på min isse efterhånden som de to dage gik. Mandag måtte jeg vente på at viceværtens telefontid oprandt, så jeg kunne få oplyst et nummer til helpdesken. Jeg ringer op, venter og endeligt får jeg kontakt med en hjælpsom ung herre, der inden han vil sende en tekniker, gerne vil have garanti for, at det ikke er min computer den er gal med. Fint nok, for ellers får jeg jo en regning for forgæves arbejdstid af samme tekniker. På det tidspunkt lå jeg stadigt med ondt alle vegne, men INTET i verden skal da forhindre mig i at kunne kommunikere med universet, så jeg pakkede mig ind, tog dyret under armen og kørte til butikken hvor jeg købte den i sin tid. De fik maskinen på nettet på to sekunder, så jeg returnerede til den varme seng, og ringede op igen. Fejlmeldte og fik så besked om, at der ville blive sendt en tekniker. Det var sidste mandag, og teknikeren… ja han kom så altså i dag. Otte dage senere. Og tro ikke, at de ikke har haft en venlig og hostende og mindre desperat kvinde i røret flere gange i sidste uge. Lige meget hjalp det. Årsagen ligger åbenbart i skybruddet flere måneder tilbage. Og ja.. jeg ved sgutte. Måske det er en herlig mulighed, at skyde skylden for den lange ventetid på, måske det virkeligt ER årsagen, men jeg har godt nok været irriteret over at være hægtet helt af så længe.

 

Behøver jeg sige, at jeg i dag IKKE vil andet end opdatere og hvad har vi ellers? 

 

På den positive side, er at jeg har fået strikket en masse. Og billeder har jeg taget af både det ene og det andet. Der følger beretninger senere, for lige nu skal jeg videre ud i space :-)  Forresten… muligvis har I ikke savnet mig, men jeg har edder savnet jer hihi.

 

Frederiksberg Have på en solskinslørdag i Oktober.. Atjuuuu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar