10 november 2011

Flittig i går, flad i dag

 

 

Tjaaa, mere er der vist ikke at sige om det.  Derfor er jeg slet ikke stået op endnu, sidder i sengen med natkjolen og min kaffe, og venter på at energien kommer væltende. Man har jo lov at håbe ik.. ;)

 

Ej, jeg SKAL op for i dag er det butikdag. Jeg møder bare først efter 12, og derfor er min samvittighed ren som nyfalden sne. En anden ting er, at jeg har brug for at skulle ud. Det ved jeg jo godt, så  “på med klunset og afsted søster”, lyder det i min hjerne. Hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg måske også det er lige vel tidligt, at jeg får sengekriller. Trangen til at blive under dynen plejer sådan for alvor først, at melde sig omkring jan/feb.

 

Mon jeg får strikkelysten tilbage i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar