09 november 2011

MAND! hvor kan jeg blive noget så hysterisk ( og stædig..)

 

 

 

 

 

 

Når man ikke kan få lov at sidde og Pinne i ro og mag, ja så må man jo finde på noget andet. Halvanden time, fjorten liter sved og 1.000.0000 eder og forbandelser senere, hænger det lille spejl på væggen der. Spejlet og bordet var det jeg kørte til Glim for at hente i søndags. Små ting fra den blå avis, som lige var det jeg manglede til entreen. Knagerækken har fulgt mig siden min barndom, og nu kan den få lov at være til gavn og nytte igen, denne gang for de få halsting jeg har. Når jeg engang når dertil tror jeg det skal males i en eller anden farve, men for nu ser det sådan ud.

 

Jeg siger IKKE, hvordan der ser ud BAG ved spejlet, men jeg vil gerne vise hvordan det så ud efter anstrengelserne var overstået:

Neden under værktøj, raseri og andet godt lå der foruden støv en bøjet skrue!  Ærligt talt så husker jeg ikke, hvordan det lige er lykkedes mig at få den til at blive så skæv, men spejlet hænger nu hvor det hænger og der bliver det hængende. Det TØR ikke andet kan jeg godt love.

 

Phew”  hvor jeg bare hader, at der er noget jeg ikke kan finde ud af perfekt. Der er stadigt masser af den slags små projekter rundt om i lejligheden, og jeg overvejer lige nu hvad jeg skal kaste mig over næst. Et par huller mere bliver det nok til, men hvor og om de kan gemmes i tilfælde af flere anfald af hysteri og stædighed, er et åbent spørgsmål… ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar