12 januar 2012

Hovedpinedag

 

 

Dagen begynder meget langsomt, og om lidt kryber jeg til køjs igen. Det er jeg nødt til for hovedet gør ondt. Troede ellers jeg fik has på balladen i aftes, men Imigranen virker ikke evigt desværrre. Derfor har jeg været tidligt oppe. Spist og drukket lidt, forsøgt at mærke efter hvor slemt det er og nu, hvor dagen så småt begynder at lysne, er der ingen tvivl. Jeg må på den igen, sluge endnu en pille og så bare vente. Det gør jeg under dynen, for udenfor er larmen meget voldsom og meget nærværende. Betryggende som det også er, bliver stilladset boltet fast til husets vægge og lige nu er det altså naboens og mine der bliver boret i. Udenfor.

 

Egentlig er det lidt morsomt, for hvor tit er det lige at man med rette kan tale om håndværkere, der banker både udenfor knolden og inden i den?  Ja jeg spørger bare.. ;)

 

Senere håber jeg på at kunne komme lidt ud. Og på at vise jer lidt mere af mit farveeventyr, som jeg lovede i går.  Nu får vi se hvordan dagen kommer til at gå, men her er et andet sneak peak:

 

1 kommentar:

  1. God bedring til hovedet. Jeg håber at se dig senere i dag :)

    SvarSlet