08 januar 2013

Et lille nyt tiltag på bloggen

 

 

 

 

Jeg kæmper gør jeg, men nogle gange har jeg ikke energi til alt det jeg vil. Derfor vil jeg fremover på de dage, hvor jeg ikke lige orker ord, have indlæg kun med et dagens billede på.

 

Jeg gør det for min egen skyld for jeg er godt klar over, at det ikke er det mest interessante indlæg man kan bruge sin tid på som læser. Jeg gør det for at holde fast i de daglige rutiner, om de så bliver nok så små. Jeg gør det også, for på de dage at finde noget smukt, morsomt eller dejligt frem.

 

Derfor vil disse indlæg ikke nødvendigvis være nye billeder. Jeg har et enormt lager af fotos, så der er nok at tage af tænker jeg, og eet er sikkert. Alle billederne kan fortælle en lille historie. Jeg vil vælge helt tilfældigt og med lukkede øjne så det bliver så spontant som muligt.

 

 

Så mine damer og herrer, dagens billede:

 

Fastelavn - 12

Mine poder gøres klar til fastelavn engang i slut halvfemserne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar