20 marts 2013

Gode råd fra mine læsere på Lolland efterlyses, og en forespørgsel

 

 

 

Der er flere småting, som jeg ikke helt ved noget om, og hvad er mere indlysende end, at spørge jer som allerede bor dernede..

 

Feks:

 

Hvilken form for internet og tv forbindelse kan anbefales?

Gode læger?

Tandlæger?

 

Og så til det mere personlige.

 

Min flytning er jo lidt af en opgave, og lige nu er jeg ved at arrangere flyttebil og hjælp til at slæbe. Kommunen har pludseligt meldt sig på banen!!!!, og en form for økonomisk tilskud er under opsejling!!!!!!!!!  Hvor meget, hvordan og hvornår er endnu uvist, men jeg er både paf og glad. Den historie får I senere, for den er sgu et indlæg værd i sig selv.  NÅ, men tingene skal jo afsted og når vi ankommer skal de ind i huset. Alt det er der stort set tjek på, selvom ekstra muskelstyrke altid vil være velkommen, skulle nogle være leveringsdygtige i det hihi.  2.sal ER altså en dræber, og selvom jeg ikke har mange møbler, har jeg en monster tung seng, og et par andre tunge sager. Og altanens inventar.. Og flyttekasserne selvfølgelig.

 

Det jeg tænker på er, om der er nogle af jer som bor dernede, som har lyst til at kigge forbi den dag jeg flytter ind?  Give en hånd med, hvad I nu har lyst til? I den tid I kan afse?  Hjælpen ku feks bestå i at sørge for, at der er lidt at spise til de sultne herrer og damer, som kommer med derned. En kage eller lidt hjemmebagte boller. Jeg selv har ikke overskud til både flytning og bagværk og min økonomi er ikke til en stabel pizzaer feks. Jeg er også sikker på, at det kunne være en vildt hyggelig måde at få hilst på hinanden på. I stedet for en striksammen dag, ku det være en mødhinandendag hos mig, med indlagt motion hehe.

 

Jeg glæder mig enormt til at flytte, og til at komme ned til mit lille hus, men jeg ved også at det kommer til at kræve noget mere, end jeg egentlig kan. I ku være en stor del af, at jeg ankommer på en sjov og god måde.  Det ku ende med den rene fest hihi, OG så får I også hilst på de damer Pernille og Bettina som også blogger og strikker :-)))) 

 

Hvad mener I derude. Beder jeg om mere end i orden er, eller er det en god idé ?

 

IMG_3254

6 kommentarer:

  1. Jeg bor i Midtjylland, så desværre for langt for mig at rejse for det ;)

    Men jeg syns personligt det lyder som en fantastisk ide! :D Vi HAR jo bare vores begrænsninger, og så er det da fedt, at man kan bede om hjælp

    Håber du får en fantastisk flytning og blir lykkelig sydpå

    Det største knus til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lytzen :-) Du er lovligt undskyldt hihi, men jeg er rigtig glad for din hilsen. Jeg er blevet så meget bedre til at spørge, men har også stadig problemer på andre områder, når det gælder om at bede om assistance. Det er både grænseoverskridende og svært at lære.

      Tusind tak for ordene og et ligeså stort knus til dig.
      Henriette :)

      Slet
  2. Hejsa.
    Nu har jeg jo nogle gange før prøvet at smøre madder af op til flere toastbrød, så mon ikke, jeg kunne finde ud af det igen? Jeg har jo desværre heller ikke kræfter til at være "slæber", men en smørekniv er jo ikke så tung.
    Knus fra Mig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor herligt at du har fundet vej herind :-) Så kan du jo rigtig se hvad jeg er for en lejer, og iøvrigt.. du er hermed hyret til at smøre madder hihi. Jeg syntes jo at det er en mægtig ide, at invitere som jeg gør, for også at lære flere at kende i området. Det bliver en herlig dag gør det.

      Tak for hjælpen og på gensyn om ikke så længe.
      Knuuuus :-)

      Slet
  3. Hvornår er det egentlig du flytter? Er ikke sådan helt up-to-date. Håber du får den hjælp, der er brug for. Og lidt til.

    Mange hilsener Hanne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Hanne. Er du ikke Up to date!!! Hmmmm.. det er simpelthen for ringe ;)

      Ej, spøg til side. Datoen er ikke helt fastlagt, men jeg håber meget på enten på d. 4 maj eller også i ugen derefter.

      Det skal nok gå er jeg forsikret om.
      Mange knus og pas på dig
      Henriette :)

      Slet