12 april 2013

Hurra jeg er bare hysterisk

 

 

Falsk alarm i tanden. Her til morgen er det bedret betydeligt, og jeg har lige talt med tandlægen. Ganske som efter en fødsel, har jeg åbenbart lynhurtigt fortrængt den sidste tur i stolen. Man er altså rimeligt mørbanket i dagene efter. Det GØR faktisk ret ondt, også når betændelse og nerver er fjernet. 

Jeg har efterhånden ( kan dårligt huske det..), været igennem en fire – fem rodbehandlinger i de sidste seks år, og jeg er derfor ret hys over det mindste som kan mærkes. Jeg ved, at uanset hvor god en tandpleje jeg udøver, kan jeg simpelthen ikke forhindre mine tænder i at gå i stykker. Min medicin er god for min livkvalitet, men absolut en dræber for mine tænder. 

 

 

IMG_3101

Nu vil jeg i stedet bruge fredagen på at rykke lidt mere herhjemme. Ikke meget for jeg er lidt udmattet her sidst på ugen, men nok til at jeg kan holde weekend med god samvittighed. Også i dag er det gråt udenfor, men helt ærligt synes jeg det er lidt skønt alligevel i dag, fordi frosten er afløst af mildere temperaturer.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar