03 juli 2013

Tæpper, plaider og puder

 

 

IMG_5077

En stor stabel har jeg. Princippet less is more gælder bare slet ikke her, og i fremtiden er jeg ret sikker på, at jeg vil være glad for den samling jeg har skrabet sammen gennem årene. Alt andet lige, ER det her et hus som ligger udsat, og til vinter ved jeg at det bliver “friskt”, at bo her.

I dag håber jeg at få styr på bunken. Udenfor blæser det nemlig på en måde, som betyder at jeg har lidt nemmere ved at forblive indendøre. Det kræver alle mine indre stemmer at holde mig fra strikkepind, skovl og trillebør, her er så meget jeg har lyst til at tage fat på, men … jeg må vente. Og styre mig. Og det gør jeg så.

 

Bliver det for svært, kan jeg vel altid kramme noget af det garn jeg glæder mig til, at strikke med.

IMG_3723

Ingen kommentarer:

Send en kommentar