11 august 2013

Lørdagen i farver, med lukkede øjne og fuld fart frem

 

 

 

 

IMG_0706

Pizza fredag aften med fyld af tallerkenblade, “hvad har vi i skabet”, OG dekoreret med blomster. Smagte overraskende godt og der er stadig blade til et par stykker mere heldigvis.

 

IMG_0730IMG_0756Mor får sig lige en mus..  fanget i hjørnet ved døren til min store overraskelse. Ædt i to bidder og fordøjet med velbehag.

IMG_0765

 

Der er gang i de små, men de sover også meget… nu nærmest konsekvent i sofaen og lige der hvor jeg har min plads!!

IMG_0767IMG_0793

IMG_0780

 

Endnu flere georginer i flokken.

IMG_0808

 

1/2 styk nøddetræ ligger nu på plænen, hvor jeg vil bruge lidt tid på at gå og tænke over, hvad der skal bruges til hvilke projekter. Noget er allerede gjort klar til at kunne varme mig senere.

IMG_0825

IMG_0828IMG_0835

 

Jeg er så småt ved at tage hul på operation garnpåpladsireol. I den forbindelse har jeg forgæves styrtet rundt, og ledt allevegne efter mine strømpepinde nr 5.. har to sæt og de er bare væk!  Det er jeg IKKE særligt tilfreds med.IMG_6249

 

Et lille projekt er forsigtigt under opsejling, og ja.. det er helt fantastisk at sidde med farver og struktur, men det kan mærkes og jeg er glad for min tid på hospitalet d. 30 august.

IMG_6332

 

Den turkise er færdig og ved at blive monteret. HEP!IMG_6338IMG_6339Og hermed slutter den korte nyhedsudsendelse.    Mijauu

3 kommentarer:

  1. Skal et par af de der killinger ikke tilbage når de bliver store nok?

    Det vil da ikke være dårligt med et par musefangere der langt ude på landet... de plejer også at spise edderkopper :)

    SvarSlet
  2. Jeg skulle have advaret dig Henriette, når bonden høster så flygter alle markmusene ind hvor de kan komme..:-)
    De er meget små og kan komme ind alle steder.
    Både hundene og katten er rigtig gode musefangere heldigvis.
    De er altså bedårende de killinger. Godt du fik fældet dit nøddetræ så du ikke får buler i hovedet og samtidigt lidt brænde til pejsen.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på at de små skønne mislinger sover for at du skal kunne fotografere dem - uden "støj".

    SvarSlet