29 november 2013

Så blev det kapitel sluttet og døren lukket bag mig.

 

 

 

IMG_7651

Mere har jeg sådan set ikke lyst til at skrive i aften. Ikke andet end, at nu starter næste afsnit af mit liv. Kapitel TRE i det nye liv!  Ikke lige hvad jeg havde regnet med da jeg omdøbte bloggen i sin tid, men man kan jo ikke spå om fremtiden, så ja..

 

Et nyt liv igen. Endnu engang. Jeg vil selvfølgelig gøre alt, hvad jeg selv kan for at gøre det så godt som muligt, få alt det ud af min nye matrikel, som jeg overhovedet kan. I aften vil jeg bare tillade mig selv, at sørge over tabet af markerne, de vilde dyr, himlen, stilheden og udsigten. DET kan jeg nemlig ikke få med mig her. Uanset hvor god jeg er til at trylle jord om til blomsterguld.

 

IMG_7668

7 kommentarer:

  1. tja, det er da forståeligt med dit savn over det tabte, men du har trods alt fået noget helt fantastisk i bytte for fugt osv. Sikker på at du snart har fundet en måde at erstatte det mistede.
    Kramz Gitchen

    SvarSlet
  2. Ja... men når en dør lukkes - åbnes andre.
    Og du har jo da stadig din lille bil i hvilken du kan trille en tur ud til de åbne vidder. Du har også både din cykel og dine gode ben.
    Det er da også allerede ved at forme sig til at blive rigtig hyggeligt i dit nye bo :)
    Rigtig god weekend ♥ Pas på dig.
    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg synes nu bestemt kun at du har fået noget meget.... meget... bedre og en god udlejer også.
    Så pyt da med at du ikke har den samme udsigt.....Du skal nok få dig en hyggelig have og det er altså også godt :-)
    Rigtig god weekend i dit nye dukkehus :-)
    Lone

    SvarSlet
  4. Du skal nok finde dig til rette det nye sted og også blive glad for det - bare på en anden måde. Og så kan du gå dejlige ture ud i naturen, der vel ikke kan ligge ret langt væk fra dit hus??

    SvarSlet
  5. Henriette på nye eventyr......

    Jeg ønsker dig held og lykke og håber en dag at sidde med strikketøjet i din nye sofa :)

    SvarSlet
  6. Henriette på nye eventyr.....

    Jeg ønsker dig held og lykke og håber jeg en skønne dag sidder med strikketøjet i den nye sofa :)

    SvarSlet
  7. Tak søde damer, ALLE sammen. Dejligt at I lige forsikrer mig om at det bliver godt om ikke endda bedre at bo her. Det hjælper virkelig på mit lørdagshumør kan I tro :)

    Mange knus og kram herfra

    SvarSlet