07 januar 2015

Jeg var muligvis liiiiige hurtig nok på aftrækkeren! Z Z Z Z ZZZZ

 

 

 

IMG_2371

Her ses en sovende Holger. Bagved ses, en i få minutter, vågen Henriette..

 

 

 

IMG_2382

For ja, siden jeg offentligt råbte op om, hvor frisk og fro jeg var, har jeg nærmest sovet konstant! Mandag fik jeg heldigvis taget næsten alt det fra i køkkenet, som jeg ikke længere vil have til at fylde, og tirsdag fik jeg endda slæbt mig selv de fem-ti meter ud til postkassen og tilbage igen. Timerne rundt om de to opgaver, er gået med at sove. Og æde mig igennem resterne af juleslikket. Og sove. Og se på programmer om mennesker, der er samlere og som skal rydde op. Og drikke kaffe. Og sove. Og strikke et par rækker. Programmerne om “storagehoarders” er virkelig interessante og de giver mig et boost, for der er altså bare mennesker derude i verden, der er så meget værre til at samle og gemme end jeg er. Mildt sagt haha.

 

IMG_2394

Og sådan er der nu gået et par dage. Heldigvis fik jeg for ikke længe siden også offentligt erklæret januar for officiel sofamåned, så jeg har vel i og for sig ikke mistet for meget ære. I min totale tåge har jeg også en forestilling om, at det lige nu er perfekt at koldså visse frø, og DET håber jeg altså at jeg får svunget mig op til. Bare sådan i løbet af januar. Håber .  .  .  .   blev der sagt.

 

Og nå ja, så har jeg da været ude et kvarters tid i mandags, og der så haven nogle steder sådan her ud:

IMG_2366

 

 

 

I dag hvor køkkenet er tømt for næsten alt sødt, har jeg så stort et sukkerchok-efterslæb at jeg nærmest småryster på hænderne, så jeg tog mig sammen, og fik snittet en halv banan. Og pyhhh hvor var DET bare anstrengende, især fordi jeg også fandt en passionsfrugt imellem alt snavset fra det loft, der blev savet i i går, og med DEN presset ovenpå endte jeg med et let lille måltid til at accompagnere kaffen.  Ikke helt ringe synes jeg.

IMG_2391

 

 

Således er onsdag forsigtigt begyndt, men jeg lover ingen at jeg når mere i dag.   Z Z Z Z Z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar