08 oktober 2015

Vi nåede det i det sidste lys

 

 

 

 

IMG_2054

Efter en dag med kun en kort tur ude i bilen, fik jeg pludselig nok af sofa, så med et par noget vrangvillige katte bagefter mig, nåede vi lige at gå en tur inden lyset forsvandt. Det er SÅ morsomt at gå tur med de to, og trods det at de har pels på, er det fuldstændigt som at gå tur med to småbørn.

 

Lykke er når man ikke behøver strømper, og derfor stak jeg fusserne i de varme støvler, som det helst ikke skulle være nødvendigt at tage i brug endnu.

IMG_2048IMG_2050IMG_2051IMG_2056IMG_2060IMG_2070IMG_2072IMG_2083

Kvaliteten af billeder er noget blandet, men jeg er doven og gider ikke tage ekstra briller med i lommen, og ja så kan jeg sgu ikke helt se hvad det er jeg laver..

1 kommentar:

  1. Sikke en herlig tusmørketur med de to små venner... :-)

    SvarSlet